Wednesday, December 29, 2010

PSSTTT..

Orked has got  new shoes ! Yeay !

Aku takdelah tukarkan dia yang besaq-besaq sampai 17inch kan, sebab our budget is a bit limited memandangkan baby ni needs bigger expenses nanti. Kang anak aku tak cukup makan pulak. Padehal aku dah aim 1 henbeg ni sempena new year. Ho ho ho.

Pastu, MNI kata kalau nak pakai rim yang besau-besau, the rest of the system pun kena tukar jugak. He mentioned pasal spring lah, absorber segala. Because yang standard nye haruslah tak sesuai kalau rim tu dah telalu besar. Aku mmg tak blaja tu semua. Yang aku tau keta ada minyak, start engine and pegi merayap. Ape ke hey nya plak kalau nak spend lagik on benda-benda alah system tu semua. 

Dan lagi, we were looking for all white nya rim, but takde yang bekenan. So jumpa yang mix white & silver ni, aku rasa sangat suka because dia masih mengekalkan ciri-ciri keperempuanan kereta. Sebab tu nama keta ni Orked okei. Kalau nampak garang, aku kena carik nama lain la pulak.  



Nampak keperempuanan bukan ? Kalau tak pun, ade aku kesah?

Dah sekian. Perut aku ni makin tak selesa. Duduk tegak salah, duduk senget pun salah, eeii macam mana nak duduk pun aku taktau. Utk baby, aku kenalah besabar dan besemangat waja.


No comments: