Friday, December 31, 2010

2.0.1.1.

Ketika sekolah menengah : akan mencari jalan yg membolehkan aku balik cuti dari asrama utk celebrate new year. Tak kisah kat mana-mana; usually around KL. Zaman bechenta ketika itu, seperti new year adalah perkara besar yg wajib celebrate. So immature. Blerghh.

Ketika di universiti : oh happening gila new year di perantauan. Biasanye ada bnyk party from christmas sampailah ke new year eve. Paling best 2007 lah. Syok gillla i tell u. Tapi disebabkan aku ni pantang ujung tahun, mesti nak balik mesia, maka 2 kali je kot celebrate kat perantauan nunn.

Ketika di zaman bekerja dan bujang : pun harus keluar chill bersama rakan taulan. But aku konfem avoid tpt sesak sebab sakit dada bila sesak nafas ramai org nih. Lagi best rileks kat cafe ke mana2 lah.

Ketika zaman betunang : tak celebrate sebab aku menjadik tunang org pd 1 jan.

Ketika menjadi bini org : ok dok umah, menikmati keindahan percikan bunga api dari master bedroom.

Isn't married life interesting huh? Or life's getting less happening and betambah boring?

Happy new year all! May 2011 brings many happy returns :)

Past sentence : oh lupa aku ni mak buyong yg dah almost 38 weeks pregnant. Patutla MNI refused sekerasnya utk kami kuar celebrate new year. Takpe, next year we'll rock it on (with the baby yo).

No comments: