Sunday, January 2, 2011

HEARTFELT LOVE

Sila ingat muka dua orang pengapit ini during our reception on 06.12.2009 :) Eceh muka masing-masing like sombong gila and tidak mengenali each other. Of course, because they definitely tak kenal pun. First time bejumpa masa jadik pengapit kami ok. 


Sila amati gambar di bawah ini pula.. Eh ni bukan pengapit tadi kah? Eheh. Dah betunang okkkkk !!! (Berjaya gak MNI menjalankan tugas sebagai Mr Hitch. Yeay. )


Anyway, congrats to Jecq. Bakal sedara ngan aku, sebab tunang dia tu ialah sepupu MNI. Maka Jecq pun secara tak langsung jadik sedara aku la jugak kan. Like oh tak pecaya, gedixs jadik sedara rapat betul-betul yo ! And the engagement day was held on the same date masa aku nye E day jugak : 01 January. Pastu wedding pun sama insyaAllah the first & second week of December.

Apa-apa pun, I am so happy to meet the gedixs yesterday. Walaupun jumpa punyalah sekejap, sebab masing-masing ada komitment sendiri, dengan nak layan laki la, laki bangun lambat dan sampai ke majlis parat idung before sarung cincin lah, tinggal laki kat khemah lah, teman laki makan lah, adik ajak balik lah and macam-macam lah lagi. Tapi agenda camwhore kami pasti wajib okei!


Semoga tabah menempuh alam pertunangan yang penuh badai (please lah ayat novel gila). Dah cukup, gamba takleh banyk sebab fine, aku paling mok mok sekali. Tak best.



1 comment:

Nurdalila Mahadzir said...

hahahaha..lawak ok.. Tp aku x bz dgn laki @ teman lelaki. Teett