Monday, April 18, 2016

Tips Beli Handbags on Sale

Salam Monday lovelies :) Hopefully it's a good start of the week for everyone ! Kak Erin dah nampak dah minggu ini bakal hectic and busy.. but it's ok. Just move on and enjoy every moment while you can. Kalau stress stress sangat, banyak terapi boleh buat..such as online shopping!

Siapa yang tak suka sale atau jualan murah? Baik mereka yang berduit mahupun tidak, things on sale are always appealing! Lebih-lebih branded items yang telah lama menjadi idaman hati. Betul tak? Barang-barang seperti baju, beg tangan dan kasut merupakan 3 jenis barangan yang sering menjadi tarikan utama ramai wanita. Oleh yang demikian, entri kali ini khusus untuk mereka yang menggemari koleksi beg tangan dan ingin mengetahui apakah tips-tips yang patut diikuti ketika membeli handbags on sale. It’s time to be a smart consumer!



1.      Set your budget

Walaupun handbags on sale selalunya dijual pada harga yang lebih murah daripada biasanya, namun tidak semestinya anda boleh membeli secara membuta-tuli. Anda perlu set dahulu budget yang ingin anda belanjakan. Jalan selamat, asingkan wang siap-siap dan jangan bawa kad kredit anda!

2.      Set your aim

Hanya beli handbag yang telah lama anda idamkan sahaja. Don’t simply go and buy beg-beg tangan yang anda fikirkan ‘Oh, yang ni nampak cantik juga, dan yang itu pon’ tanpa anda ketahui bilakah anda akan menggunakan beg tangan tersebut.

3.      Buy the quality ones

Pastikan pembelian anda itu betul-betul berbaloi dengan membeli branded handbags on sale sahaja. Ia lebih tahan lama dan anda juga menikmati penjimatan yang hebat pada masa yang sama.

4.      Don’t think twice


Set your budget, get the good ones and make the payment. Jangan pikir dua tiga kali dan akhirnya anda akan membeli koleksi handbags yang percayalah, akan anda simpan begitu sahaja. 


Sounds simple kan, but kadang-kadang kita terlepas pandang. Oklah, till next entry. Daa!

No comments: